Sfaturi de la un renumit nutritionist pentru o viata lipsita de boli

Sfaturi de la un renumit nutritionist pentru o viata lipsita de boli

Sfaturi de la un renumit nutritionist pentru o viata lipsita de boli

237
0
DISTRIBUIȚI

viata-sanatoasaSfaturi de la un renumit nutritionist pentru o viata lipsita de boli

Jonny Bowden, unul dintre cei mai în vogă nutriţionişti din America, a scris o broşură cu „29 de sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă”. Le-am selectat pe cele mai importante dintre acestea în speranţa că le veţi aplica şi, astfel, veţi ţine bolile la distanţă de voi.

loading...

Includeţi în alimentaţie alune proaspete

Renumitul nutriţionist vă recomandă să mâncaţi în mod frecvent alune de pădure, proaspete. Consumul de alune vă ţine departe de afecţiunile cardiovasculare şi vă menţine inima sănătoasă.

Porţie zilnică de seleniu şi fibre

Seleniul este un puternic agent antioxidant şi anticancerigen. Acesta se pare că ajută ca sistemului imunitar să funcţioneze în limite normale. Şi fibrele fac minuni pentru organismul nostru. Menţine nivelul optim de zahăr din sânge şi previne numeroase tipuri de cancer. În acest sens, este recomandat să consumaţi fructe, ovăz, orz şi legume.

Cina trebuie luată cât mai devreme

Ultima masă a zilei este recomandat să o luaţi până în ora 18:00. Nu vă culcaţi cu „stomacul plin”. Dacă acest lucru se va întâmpla, organismul nu va putea să ardă în timpul somnului grăsimile acumulate la ultima masă.

Proteine în fiecare dimineaţă

Este indicat ca la fiecare mic dejun să consumaţi proteine. Acestea vă vor asigura energie şi bună dispoziţie pentru întreaga zi. Iată care sunt cele mai sănătoase alimente care conţin proteine şi pe care este indicat să le mâncaţi la masa de dimineaţă: carne, peşte, ouă, brânză de vaci şi nuci.

Nicio zi fără alimente verzi

Nutriţionistul spune că frunzele de grâu, de orz sau orice alte legume verzi aduc un surplus de sănătate prin enzimele şi nutrienţii pe care le conţin.

Culcaţi-vă devreme

În timpul somnului, creierul face tot ceea nu are timp să realizeze în timpul zilei. Aşa că, este recomandat să avem 7 ore de somn neîntrerupt, în fiecare noapte.

„Jurnalul alimentar” vă poate fi de de folos

Este indicat să ţineţi o evidenţă a alimentelor pe care le consumaţi. Astfel, veţi vedea cât de sănătoasă este alimentaţia vostră, cât de mult mâncaţi şi la ce ore. Aşa, vă va fi mult mai uşor să schimbaţi ceea ce nu este în regulă.

Înfometarea face foarte mult rău

Optaţi pentru un program strict pentru mese. Evitaţi înfometarea pentru că la un moment dat nu veţi mai rezista şi vă veţi năpusti asupra frigiderului. Astfel, vă veţi da organismul peste cap şi, pe lângă faptul că vă veţi îngrăşa, bila şi stomacul vor avea de suferit.