Reteta pentru ingrasare

Reteta pentru ingrasare

130
0
DISTRIBUIȚI

Micul dejun obligatoriu, mese dese si placute

loading...

In aceasta cura de ingrasare se va pune accentul pe un mic dejun substantial si nu unul servit in graba, deoarece servirea micului dejun este foarte important atunci cand vrem sa luam in greutate.

In timpul zilei se vor servi trei mese principale si mai multe gustari, cu un meniu diversificat, care sa asigure un raport optim de lipide, glucide si proteine, pentru a nu crea dezechilibre metabolice.

Intre mese, ca si gustari, poti manca (dar nu in exces) batoane de ciocolata, budinci cu lapte, nuci, alune, iaurturi, shake-uri de fructe sau inghetata.

Intr-o cura de ingrasare se recomanda mese dese dar nu incarcate, in care sa se mestece bine mancarea si sa se consume in special fructe si legume uscate (mere dulci, pere, caise, pepene galben, alune, nuci, stafide), paine integrala, cereale, cartofi, oua, carne de orice fel, miere de albine, unt proaspat si ciocolata.

Sportul, esential pentru depunerea uniforma a kilogramelor pe corp

Sportul ajuta in procesul de ingrasare prin dezvoltarea musculaturii si repartizarea uniforma a kilogramelor pe corp. Mergi la sala si intereseaza-te de exercitiile specifice acestui scop, ce nu se bazeaza pe consumul de calorii. Deasemenea, recomandat este si inotul sau mersul pe bicicleta, important fiind sa alimentezi organismul cu mai multe calorii decat consumi.

Exemplu de meniu pentru a creste in greutate

Mic dejun – patru felii de paine cu unt, doua oua fierte, o cana de compot cu fructe;
Gustare 1 – un iaurt cu fructe sau 100g miez de nuca;
Pranz – o supa de legume, 200 g carne fiarta sau la gratar cu patru cartofi fierti sau copti, patru felii de paine integrala, 200 g compot de fructe (mere dulci, pere, struguri);
Gustare 2 – o inghetata sau 100 g alune;
Cina – o supa cu carne si fidea, trei-patru felii de paine integrala, 200 g peste la gratar, o cana de compot;
Gustare 3 – doua banane.